top of page
  • תמונת הסופר/תעידו קלינברגר

קורס להכשרת יועצים חברתיים יוצא לדרך - ההרשמה נפתחה!

עד לפני שנים בודדות, לא היה בתהליכי התחדשות עירונית גורם מקצועי שתפקידו ללוות את התושבים ולסייע להם לעבור את ההתחדשות בהצלחה. כיום, הדברים נראים אחרת. לאחרונה הולך וגובר השימוש ביועצים חברתיים. היועץ החברתי הוא איש מקצוע שתפקידו ללוות ולסייע - להתארגנות התושבים ולהקמת נציגויות תושבים, לקבלת החלטות בהסכמה ובשיתוף פעולה, להשמעת קולם של התושבים בתהליך התכנון, ולייעוץ חברתי לצוותי התכנון.


המדינה כבר מחייבת כתיבה של נספח חברתי בכל מתחם פינוי-בינוי בארץ. בכל הפרויקטים המקודמים ע"י המדינה (במסלול רשויות) מלווה יועץ חברתי את התכנית מיומה הראשון, וגם רשויות מקומיות ויזמים מאמצים יותר ויותר את השימוש ביועץ חברתי. אז ההסדרה של התחום מתקדמת, התחום מתפתח, אבל מלאי היועצים נשאר כמעט באותו גודל כבר כמה שנים. כולם מרגישים את המחסור ביועצים חברתיים - הרשויות, היזמים, וגם אנחנו (וכמונו, חברות נוספות שעוסקות בייעוץ חברתי).


כבר שנתיים וחצי לא נפתח קורס יועצים חברתיים בישראל.

זו ההזדמנות שלכם - לרכוש את מקצוע היועץ החברתי, להשתלב בעבודה ערכית ומשמעותית ולעזור לתושבים לעבור התחדשות עירונית מוצלחת!


מיד אחרי חג הפסח, יפתח מחזור אביב 2022 של קורס יועצים חברתיים להתחדשות עירונית.

הקורס נפתח בשיתוף המינהלת להתחדשות עירונית ברמלה,

ומוכר על-ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.


בואו לקרוא עוד על הקורס - כאן, באתר שלנו

רוצים כבר להירשם?? הכנסו להגיש מועמדות בעמוד ההרשמה לקורס


מצפים לראותכם!!



פוסטים אחרונים

הצג הכול

ייעוץ חברתי בימי מלחמה

הימים, ימי מלחמה. מה אנחנו, כיועצים חברתיים, יכולים לעשות כדי לסייע במאמץ הלאומי? ומה יכולים לעשות עבור התושבים אותם אנחנו מלווים?

bottom of page