top of page
  • תמונת הסופר/תעידו קלינברגר

ייעוץ חברתי בהתחדשות עירונית - הדור הבא

שלום חברים יקרים של STREETLIGHT!


כמו שאתם יודעים, אנחנו עוסקים בייעוץ חברתי לתהליכי התחדשות עירונית. ואחרי הרבה שנים של נסיון מצטבר, אנחנו מסתכלים קדימה... ואנחנו מוטרדים. הייעוץ החברתי שהלך והתמסד עם השנים הוא כלי ראשון במעלה בחשיבותו בהפיכת פרויקטים של התחדשות עירונית לבעלי ערך חברתי וקהילתי. אבל הייעוץ החברתי צריך לגדול, צריך להתפתח לעוד אפיקים.


ב-STREETLIGHT אנחנו עוסקים לא רק בייעוץ חברתי במתחמי פינוי-בינוי. אנחנו גם עוסקים בפיתוח של הייעוץ החברתי - מצעידים אותו עוד צעד ועוד צעד קדימה. אחרי הרבה חשיבה וכמה פרויקטי פיילוט - אנחנו רוצים לשתף אתכם בעשיה שלנו לפיתוח הייעוץ החברתי למישורים חדשים.

על הציר המרחבי, אנחנו מבינים שעלינו לעסוק בהשפעה רחבה יותר של התחדשות עירונית - לא רק על מתחמים אלא על שכונות שלמות - וחושבים כיצד למנף את ההתחדשות של מתחמים בשכונה לחיזוק חברתי וקהילתי של השכונה כולה.

על ציר הזמן, אנחנו עסוקים באתגרי האכלוס של המגדלים החדשים לאחר בנייתם, וחושבים כיצד נבנה קהילות-מגדלים טובות ומתפקדות, חושבים על התארגנות נכונה לשילוב של קהילות ותיקים וחדשים במגדלים, וכמובן על אתגרי התחזוקה.


הצטרפו אלינו לשתי הרצאות מקוונות, קצרות ואפקטיביות (30 דקות), בהן נציג לכם מה עשינו, מה למדנו, ומה אנחנו מקווים לראות בעולם הייעוץ החברתי בעתיד.

ההרצאות יתקיימו בזום ב-18/1 (יום שלישי הקרוב!) וב-25/1 בשעה 9:00.

להרשמה להרצאות, לחצו כאן - bit.ly/SLWebinar1

מצפים לראותכם :)

צוות STREETLIGHT


פוסטים אחרונים

הצג הכול

ייעוץ חברתי בימי מלחמה

הימים, ימי מלחמה. מה אנחנו, כיועצים חברתיים, יכולים לעשות כדי לסייע במאמץ הלאומי? ומה יכולים לעשות עבור התושבים אותם אנחנו מלווים?

bottom of page