עידו קלינברגר

31 אוק 20201 דקות

יועצים חברתיים? לא חייבים לעשות את הצעד הראשון לבד...

עודכן ב: 22 פבר 2021

בישראל פועלים כיום לא מעט יועצים חברתיים, חלקם בעלי נסיון רב בתחומים משיקים וחלקם בוגרי הכשרות רשמיות המוכרות על-ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית (למידע על הכשרת יועצים חברתיים - בקרו באתר שלנו).

אך בין ההכשרה והנסיון בתחומים דומים - לבין הכניסה לעבודה בפרויקטים של התחדשות עירונית - המרחק לעתים קצת גדול ומרתיע. יועצים רבים מוצאים עצמם מתקשים למצוא את המתחם הראשון להכנס אליו, למכור את שירותיהם ליזמים או להכנס למכרזים או למאגרי יועצים - בגלל חוסר הנסיון.

אצלנו ב-STREETLIGHT, אנחנו זוכרים היטב כמה קשה היה לנו בתחילת הדרך, ואנו חשים כבוד רב ורצון לעזור ליועצים הרבים המנסים לצעוד את צעדיהם הראשונים. STREETLIGHT מפעילה כיום "תכנית מתחמים" - שבמסגרתה יוכלו יועצים חברתיים בתחילת דרכם לקבל הדרכה מקצועית, סיוע וייעוץ, ליווי עסקי, שכר וכמובן גם תפקיד בפרויקטים אמיתיים בשטח.

תכנית המתחמים של STREETLIGHT מאפשרת לכם לא רק לצבור נסיון, אלא לעשות את זה עם צוות מקצועי מהמובילים בארץ, באוירה נוחה ותוך הדרכה צמודה. הדלת שלנו פתוחה גם בפני יועצים המעוניינים לקבל ייעוץ והדרכה בפרויקטים שהם פעילים בהם - אתם קובעים את מידת המעורבות שלנו (כן, אפשר גם פשוט לקבל מאתנו כמה שעות ייעוץ, איך שנכון לכם).

מוזמנים לפנות אלינו! פרטים נוספים כאן.

    250
    0