לעתים קרובות, הגורם היחיד שרואה לנגד עיניו את הצרכים של הדיירים, הוא עורך הדין המייצג אותם.

אך למרות הנסיון המצטבר בייצוג דיירים, משרדים רבים מגלים קושי משמעותי בניהול הקשר עם דיירים, התמודדות עם קונפליקטים, ניהול היחסים עם הנציגות וכו'.

עורכי דין

עורכי דין נוקטים בגישות שונות לגבי תפקידם בייצוג הדיירים במתחמי התחדשות עירונית. אך כמעט כולם חווים, במקרים רבים, קושי בניהול הקשר מול הדיירים, שמתגלה כאינטנסיבי ודורשני מאוד. מתוך כך נוצר מצב בעייתי - של עומס על המשרד מחד, ושל חוויית שירות לא מספקת של הדיירים מאידך.

 

צוות STREETLIGHT מסייעים כיום למשרדי עורכי דין בפיתוח וייעול השירותים לתושבי המתחמים. זאת במטרה לשפר את השירות לתושבים, להפחית את העומס הרב על פעילות המשרד ולייצר חוויית לקוח מיטבית ובכך להגדיל את היתרון התחרותי של המשרד.

העבודה שאנחנו עושים עם משרדי עורכי-דין:

No Patient App or Portal


Rhinogram makes your landline textable so patients never have to learn new technology, download clunky applications or remember multiple user names/passwords.




Broadband Not Required


Rhinogram facilitates virtual visits only requiring cellular service for the patient to receive care from anywhere.




Digital Front Door


  • Our patient engagement meets patients where they live through social media, text messaging and your website.
  • Rhinogram is the only platform that enables a frictionless approach to care for patients and providers.